Visita a Luna Disseny // Visita a Luna Disseny

 

[CAT]
El darrer dia del mes de novembre, dins l’assignatura d’Anàlisi i Gestió de Projectes de Disseny, vam anar a conèixer com treballa l’estudi LunaDisseny .
La Mireia i en Manel, que formen part de l’equip de treball, ens van dedicar la tarda i ens van explicar un projecte en qual han estat treballant durant el darrer any. Es tracta d’un “Snowbar, restaurant, lounge” situat a Baqueira.
La xerrada va començar contextualitzant l’estudi, després van entrar en el projecte i ens van anar detallant pas a pas com havien treballat i presentat el naming, la identitat (targetes, posa-vasos, flyers, estovalles, xapes…), la senyalètica, la web NHAC .  Vam poder entendre com comença un projecte i com amb el pas del temps pot anar evolucionant seguint la identitat que s’ha dissenyat d’inici. El projecte el van batejar amb el nom de “nhac” que en aranès significa mossegada, nom que, segons ens van explicar, ja d’entrada va encantar al client.
LunaDisseny ens va demostrar la seva gran professionalitat, adquirida en part en la seva llarga experiència.

[CAST]
El último dia de mes de noviembre, dentro de la asignatura de Análisis y Gestión de Proyectos de Diseño, fuimos a conocer como trabaja el estudio LunaDisseny Mireia y Manel,
que forman parte del equipo de trabajo, nos dedicaron la tarde y nos explicaron un proyecto en el cual han estado trabajando en el último año, se trata de un “Snowbar, restaurant, lounge” situado a Baqueira. La charla empezó contextualizando el estudio, después entraron en el proyecto y nos fueron detallando paso a paso como habían trabajado y presentado el naming, la identidad (tarjetas, posavasos, flyers, manteles, chapas…), la señalización, la web NHAC  .Pudimos entender como empieza un proyecto y como con el paso del tiempo puede ir evolucionando siguiendo la identidad que se ha diseñado de inicio. El proyecto lo bautizaron con el nombre de “nhac” que en aranés (idioma local) significa mordisco, nombre que, según nos contaron, ya de entrada encantó al cliente. LunaDisseny nos mostró su gran profesionalidad, adquirida en parte en su larga experiencia.